piątek, 24 stycznia 2014

Cytrynki, plemniki i E, czyli odwracamy wzory :)


A!!



Mam dzisiaj szalenie mało czasu na cokolwiek i super-wielkiego stresa. A jak tak mam, to zajmuję się zdecydowanie nie tym, czym powinnam.

Bardzo Was przepraszam, nie mam czasu na pisanie.



Ale kilka ćwiczeń w filmie :)

Przypominam, ze odwracanie wzorów to umiejętność przydatna do m.in.:
-czytania,
-pisania,
-geografii,
-geometrii.

A na filmie niekontrolowanie wpadły te kawałki, które powinny być wycięte :P

Pozdrawiam!!


Jeszcze dwa zdania a`propos "hejtowania" na facebooku. Bo ostatnio ktoś stwierdził, że za bardzo się nabijam.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie wrzesień i styczeń to są dwa najgorsze miesiące w roku. One wyznaczają dla wielu ludzi pewien początek: roku lub roku szkolnego. O ile początku roku szkolnego i zapisywania wtedy dzieci na terapię nikomu tłumaczyć nie muszę, o tyle styczeń pozostawia pewne pytanie - bo skoro te dzieci są na terapiach od września, to jak? Otóż czasem jest tak, że między logopedą (terapeutą czegokolwiek) a dzieckiem nie ma chemii. I mimo że dziecko "się nie drze" na zajęciach, że my się staramy uśmiechać - to cóż? Nie ma i już. Tak bywa. Jeśli jest to terapia w dużym mieście, to rodzice widzący taki brak często stawiają sobie granicę - poczekamy do końca grudnia. I w styczniu zmieniają terapeutę. Bez żalu z którejkolwiek strony.
I ja tak teraz mam :) Wielu rodziców zrozumiało, że nie ma sensu, żeby ich dziecko prowadził niemiecki logopeda, bo maluch się z nim najzwyczajniej w świecie nie dogaduje. Dzwonią i mailują zatem do mnie, bo mało jest polskich logopedów tutaj. Więc odpowiadam na telefony, na maile, jeżdżę na terapie, do szkoły i wiecznie chodzę zdenerwowana i przemęczona. A jeszcze mnie jakieś przeziębienie dopadło. Stąd mój podły nastrój, podczas którego pewne uchybienia innych bardziej denerwują.

Sorry :(

10 komentarze:

E już wypróbowane;) Łatwizna:P Dwie minutki roboty:)
A przerysowałam idealnie wg wzoru. Nie chciało mi się samej tworzyć;D

Pani Kasiu, super pomysły, a coś trudniejsze dla prawie 5latka?pozdrawiam serdecznie

Dziękuję Wam.

Dla Gabryśki za latwe, bo Gabi duża, Aniu ;)

Pani Asiu, postaram sie coś wrzucić :)

No duża, duża:D To takie zadanko na rozluźnienie było:P

Pani Kasiu, jest Pani cudowna. Brak czasu, stres i choroba żle wpływają, ale chyba nie na Panią! Bo pomysłów zawsze mnóstwo, a z jaką chęcią się je czyta? Och! Tak dla potwierdzenia, w tych zadaniach dziecko ma zidentyfikować taką sama cytrynkę, trójkąt, samogłoskę i pokolorować odpowiednio, dobrze zrozumiałam?

Dobrze :)

Do cudowności - na szczęście - mi daleko :D

Pani Kasiu, a może Pani dać propozycję ćwiczeń na identyfikowanie takich samych obrazków dla 4 latków? juz nie wiem na czym to robić.

No wreszcie zaczynacie się odzywać :D Wrzucę w tym tygodniu :) Jutro będzie o grafopercepcji :) chyba :P

Świetne pomysły, jestem pod wielkim wrażeniem ! ;) pozdrawiam Monika ;)
logoswiat@blog.onet.pl

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.