wtorek, 27 listopada 2012

Smo(g)k

I znów zauważam, że coraz mniej piszę. Bliźniaczki chore od dwóch tygodni i nie ma komu przytykać ;) Zresztą w Krakowie prawie wszyscy chorzy - na czele ze mną. Wirusowe zapalenie krtani jest tu dość częste, mało przyjemne i jeszcze w dodatku związane ze smogiem.

Zuzia (5 l.): A ja kocham mojego brata miłością największą ze wszystkiech...
Kasia: O, to bardzo ładnie, Zuziu
Zuzia: No.... mimo, że jest głupi!
Kasia: ???
Zuzia: Bo nie daje mi swoich klocków.


A kto powtórzy?Mysz żre ryż
Ryż mysz żre
Żre ryż mysz
I jeż też
:)

3 komentarze:

Kasik, ja powtorze:

Mysz żre ryż
Ryż mysz żre
Żre ryż mysz
I jeż też :)

Ladnie? Co wygrywam? ;-)

Uścisk dłoni Prezesa :)

Wielce dziekuje :D

A skoro juz tu jestem to sle pozdrowy... od mnie dla Cie :)

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.