poniedziałek, 24 września 2012

Vienna :)

Jak już zdążyłam się na facebooku pochwalić, jestem w Wiedniu - pięknym mieście, zwłaszcza przy tak pięknej pogodzie.

Wczoraj z Małżem złaziliśmy Altstadt, Schoenbrunn i kilka innych zabytków :)
Dzisiaj w ramach samotnego zwiedzania miasta wybrałam się do DonauZentrum (kobieta!). Kto je widział ten wie, że Galeria Krakowska czy Bonarka to przy tym molochu pikuś. Austriackie centrum składa się bowiem z trzech (!!) budynków połączonych ze sobą przejściami nad ulicami. (Mimo wszystko nadal nie rozumiem, jak można się zgubić w galerii handlowej).
Po raz kolejny uświadomiłam sobie, że nienawidzę zakupów. Lubię chodzić tylko po to, czego akurat potrzebuję - na "spontana" nigdy nic fajnego mi nie odpowiada (dlatego moich klientów odwiedzam najczęściej w T-schircie i dżinsach za 40 zł :D). W DonauZentrum miałam ochotę się zgubić. Najpierw jedna dziewczyna piłowała mi paznokcie pilniczkiem, który potem chciała mi sprzedać za 40 euro (!!!) - fakt genialnym, ale bez przesady - a potem, kiedy udało mi się zwiać, dorwała mnie inna pani i pudrując mi twarz, nie przyjmowała do wiadomości, że nie mam na sobie fluidu. Według niej mój fluid (albo niewidzialny, albo oszukali mnie w Ziaji i ich krem do twarzy jest fluidem) wygladał kiepsko, bo był źle rozsmarowany.  Oczywiście jej puder był o niebo lepszy ;)

Uciekłam do McDonalda na McNoodle :)
A służbowo cały czas trwa dyskusja kto ma uprawnienia neurologopedy, a kto nie. Według jednej z Pań studia z 1200 godz. przedmiotów logopedycznych uprawniają do wykonywania zawodu neurologopedy. Ale Pani swoich argumentów aktem prawnych poprzeć nie umie. Więc szperamy i szukamy wszystkie. :)

A mąż w międzyczasie ratuje świat w VIC. :)




1 komentarze:

Zajrzalam, poczytalam.
Zapraszam ponownie do Wien (win)- to tak z niemiecka, Vienna to takie angielskie. Nauka jezykow to potega, czasami warto przelamac swoje niecheci.
Do ponownego zobaczenia i ponownie wypitej wspolnie kawy, pojdziemy do Sachera.

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.