poniedziałek, 3 września 2012

Organizacyjnie na ten Nowy Rok (szkolny :P)

I po wakacjach :( Smutno, bo bardzo lubię lato. Czas wracać do pracy :) I to już jest dobra wiadomość :)
Poniedziałek, 3 września

Opisać w kilku słowach? Ależ proszę:
KOCIOŁ, GRAFIK, CHAOS.
Ale przecież każda poważna historia zaczyna się od Chaosu. A z mojego bałaganu wynika, że w tym roku szkolnym pojawiam się w Agai w poniedziałki, czwartki i piątki. Od razu uprzejmie zawiadamiam, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc. Jeśli macie Państwo ochotę się ze mną spotkać właśnie tam, kontakt znajdziecie na mojej stronie lub na stronie Agai.
W Żyrafie pojawiam się w poniedziałki, czwartki i prawdopodobnie piątki, w przedszkolu w Liszkach w piątki, a w Pomponie w czwartki. Oczywiście we wszystkich placówkach jestem także do dyspozycji Rodziców w inne dni umówione wcześniej;)
W Przegorzałach chciałabym się pojawiać w środy. Czekam na odpowiedź Pani Kierownik.

A jak ktoś chce mnie spotkać na północy Krakowa, zapraszam do Unicardii w okolice Szpitala Jana Pawła II. UWAGA! Konieczna wcześniejsza rejestracja :)

Wizyty domowe będą realizowane we wtorki i środy w godzinach 10:00 - 20:00 oraz w pozostałe dni przed południem.

Oczywiście każdy termin ustalamy razem z Rodzicem, a że ja elastyczna dziewczyna jestem, to nie ma takiego terminu, którego nie dałoby się ustalić. Jeszcze. Bo zapisy trwają cały czas,  a telefony się urywają ;)

Do zobaczenia  :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.