sobota, 12 października 2013

Jesienny apelek:)

Drodzy Rodzice!!

O czym chcielibyście przeczytać na "Głosce". Mam przygotowanych kilka postów, które pojawią się już niebawem (tak, tak w poniedziałek znowu będzie hejt). Jednak zależy mi na Waszej opinii! Czego nie ma, czego brakuje?? A może czegoś powinno być więcej?? Potrzebujecie zabaw czy informacji??

Chcę, aby ta strona była dla Was. Pomożecie?! :))

Piszcie!


Kto powiedział, że jesień jest smutna,
Że ma kolor szarego płótna,
Że jej prawie nie widać we mgle?
Kto to wszystko powiedział?
Ja nie!
 



Dla mnie jesień to pora wesoła,
Roześmiana i gwarna jak szkoła!
Lśniąca skórką kasztana na trawie,
W odlot ptaka wpatrzona ciekawie.

 
 

Jesień - roztargniona malarka
Gubi farby po lasach i parkach,
A ja biegam wciąż za nią z ochotą
I znajduję brąz, czerwień i złoto!
Marek Głogowski "Pora wesoła"
 


 


 

2 komentarze:

To ja bym bardzo chciała poczytać o zabawach z nauką czytania, szczególnie na późniejszym etapie niż samogłoski i pierwsze sylaby otwarte:)

a ja bym poczytała chętnie o pomysłach na ćwiczenia słuchu fonematycznego, ale ale.. dla dzieci 5 letnich! :) O. !

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.