piątek, 28 grudnia 2012

Trochę dłuższa rozmowa :)

Dzisiaj będzie trochę inaczej :)

Kilka tygodni temu miałam baaardzo ciekawą rozmowę z dzieciakami w  przedszkolu. Grupa liczyła ok. 14 osób w wieku 2,5 - 3,5 lat. I tak, od razu się przyznaję, trochę bazowałam na "Dużych Dzieciach", ale w pewnym momencie inaczej się nie dało :)


Tego dnia maluchy były okropne. Biegały, krzyczały, strasznie trudno je było opanować. Więc trzeba było się wziąć za rozmowy moralizatorskie ;P

K: Co to znaczy być grzecznym?

Antoś: Robić, co pani każe
K: A dlaczego?
Antoś: Bo... bo tak
Mikołaj: Bo mamie można powiedzieć albo dziadziusiowi, że się było grzecznym

K: Ok... a powiedzcie mi w takim razie, dlaczego wy dzisiaj nie jesteście grzeczni..
Krzyś: Dlatego, że.. że.. że ja mam imieniny

K: Masz imieniny??
Krzyś: Mam imieniny we wtorek. (rozmowa ma miejsce w piątek :P)

K: Aha... no to co to znaczy być grzecznym?
Emilka: Żeby być dobrym
K: A po co?
Mikołaj: Żeby nie siedzieć na karnym krzesełku
Ktoś: Żeby nie siedzieć zamkniętym w pokoju.
K: Mhm...a  widzieliście kiedyś dorosłego, który nie jest grzeczny?

Wszyscy: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Antoś: Ja nie widziałem

K: I czym się taki grzeczny człowiek charakteryzuje? Jaki on jest?
Pola: Brązowy
Mikołaj: Chudy!

Krzyś: Murzyn!!!
K: :O To tylko Murzyni są dobrze wychowani?
Wszyscy: Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
K: A wy??
Lilianka: A my nie!

O:)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? Wyraź je :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.